Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможно ли е???

    Възможно ли е да ми забива(нещо като ограничител)колата на 4000 оборота от датчик на коляновия вал.Има всички признаци че датчика се е прецакал,сутрин се дави и след второто запалване се оправя като я запаля втори път топла през деня се замисля на около 2000 оборота,но забиването на 4000 об ме кара да си мисля че и дебитомера е за смяна а на диагностика не ми хващакато грешки и двете...та чудя се дали при смяна на въпросния датчик ще се отпуши колата?
    Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

  • #2
    При запален мотор откачи буксата на дебитомера ако не получиш никаква разлика в работата на мотора то дебитомера най вероятно си е заминал .
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
      При запален мотор откачи буксата на дебитомера ако не получиш никаква разлика в работата на мотора то дебитомера най вероятно си е заминал .
      И мотора влиза в авариен режим... и се трупат грешки
      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
      sigpic
      ROVER 200 RF 2.0TDI

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от didiod Покажи съобщение
        а на диагностика не ми хваща като грешки и двете...
        А на какво, и със какво я правиш тая диагностика????
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          ами на стенд на бош ужжж разбират момчетата ама май ще сменя майсторите
          Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

          Comment


          • #6
            Бих заложил че е дебитомер но Ферарист те пита с какво правят диагностиката защото ако се направи в движение ще се види дали дебитомера отчита вярно и ще се знае със сигурност дали е от него или не. Аз си мисля че ако датчика на вала прави бела ще гасне и няма да иска да пали няма само да се замисля или забива.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
              При запален мотор откачи буксата на дебитомера ако не получиш никаква разлика в работата на мотора то дебитомера най вероятно си е заминал .
              Да ама мойта без дебитомер умира, умира като муха през ноември месец. Това с дебитомера е само за дизелите.
              156 1.8 TS

              Comment


              • #8
                При някой модели явно зависи от компа започва да върви повече даже защото компа постоянно отчита че разхода на въздух през дебитомера е максимален.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didiod Покажи съобщение
                  Възможно ли е да ми забива(нещо като ограничител)колата на 4000 оборота от датчик на коляновия вал.Има всички признаци че датчика се е прецакал,сутрин се дави и след второто запалване се оправя като я запаля втори път топла през деня се замисля на около 2000 оборота,но забиването на 4000 об ме кара да си мисля че и дебитомера е за смяна а на диагностика не ми хващакато грешки и двете...та чудя се дали при смяна на въпросния датчик ще се отпуши колата?
                  Ако е датчика на хол-на коляновия вал-няма да пали,или ще гасне в движение!! При диагностика ще показва че е той!! Най вероятно е дебитометър,при диагностиката му вижте волтажа на първия пик при резко подаване на пълна газ,трябва да е около 4 волта! Под 3.6 волта вече е пътник.
                  RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                  0899832271 Сашо

                  Comment


                  • #10
                    в събота съм на диагностика ама ми прави впечетление че като я паля после я гася и пак я паля и се отпушва дебитомера ако е повреден ще се отпушва ли от време на време
                    Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didiod Покажи съобщение
                      в събота съм на диагностика ама ми прави впечетление че като я паля после я гася и пак я паля и се отпушва дебитомера ако е повреден ще се отпушва ли от време на време
                      Мисля че при кофти дебитом, колата ще бърка доста неща, и понякога дори е възможно да се отпушва за кратко, но екуто ще бърка темп на вх въздух, на влизащия, ще бърка и сместа.....така мисля......
                      Иначе найстина най - добрата диагностика според мен се прави в движение......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        благодаря на всички в събота ще пробвам на диагностика за да не сменям части на сляпо
                        Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didiod Покажи съобщение
                          ... на диагностика за да не сменям части на сляпо
                          That's the right decision!!!

                          Comment


                          • #14
                            колеги и мойта е така като стигне 4000 оборота и забива но това се усеща повече на висока предавка иначе нямам проблем с паленето нито ми гасне колата няма проблем и с клатенето на обороти но след 4000 забива и в един момент се оправя.но и на мен при диагностика ми дава че дебитомера е добре.
                            Alfa romeo GTVex
                            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                            Аudi A3 1.8 20V 02"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                              колеги и мойта е така като стигне 4000 оборота и забива но това се усеща повече на висока предавка иначе нямам проблем с паленето нито ми гасне колата няма проблем и с клатенето на обороти но след 4000 забива и в един момент се оправя.но и на мен при диагностика ми дава че дебитомера е добре.
                              да ама това ме дразни и колата ми все едно е спъната не върви като за 144 коня и ми е голям проблем изпреварването
                              Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

                              Comment

                              Working...
                              X